17 myśli nt. „Plac Bankowy

  1. Ten bilboard to nawiązanie do wersji video tej reklamy, która w Warszawie ostatnio jest czesto puszczana przed filmami. Wersja Video też nie ma wielkiego sensu – ale wyraźnie to bilboard jest do niej nawiązaniem a nie odwrotnie.

  2. Zakładam, że wszyscy wiemy, że to nawiązanie do spotu z tv. Podejrzewam, że raczej chodzi o to, co mają psy do czekolady. Też nie mogłam tego zrozumieć gdy po raz pierwszy zobaczyłam tę reklamę. Gdyby ów billboard reklamował inną markę (ale sygnującą produkt spożywczy) to po prostu by mnie zniechęcił do danej firmy. Może po prostu, jak w każdej reklamie chodziło o przyciągnięcie uwagi, a to się, jak widać, udało.

  3. A może po prostu scenarzysta miał wyjątkowo zły dzień? Zresztą wolę oglądać wyścigowe pieski niż „moją koleżankę z teatru, która też jest fanką Pantene”…

  4. Jak się ma pies do czekolady? Ano tak,że czekolada zawiera związek toksyczny dla czworonogów, który spożyty w nadmiernej ilości może doprowadzić psa nawet do śmierci. Czy teraz hasło: „Przeżycie zapierające dech w piersiach”, nie nabiera nowego znaczenia?

  5. jak widać psy czymś tam jadą i wywieszają jęzor co sprawia im przyjemność. tak i my mamy być zadowoleni jedząc czekoladę wedla. ot i cała filozofia. ;-)

  6. ja też nie rozumiem. i nawet próbowałyśmy z mamą rozkminić tę reklamę dziś rano. bezskutecznie. sam wywalony język to dla nas za mało.

  7. Myślę, żę w tej reklamie chodzi o to że pieski zazwyczaj lubią jeździć samochodem i lubia wystawiac głowę za okno. Tak samo przyjmne jak dla pisków jazda autem, jest jedzenie czekolady. Moja rozkminka tej reklamy. na nic sensowniejszego nie wpadłam.

  8. Tak się składa, że stojąc na przystanku, również zastanawiałam się nad tym jak się ma pies do czekolady. Odpowiedź – nijak.Twoje spostrzeżenia nie są więc odosobnione. Wniosek tylko taki, że polskie reklamy są w większości nieprzemyślane i do bólu bezsensowne.
    P.S. Chwyt z komputerowo podniesionymi uszami psów był zresztą zdaje się w reklamie jedzonka >czapi<;]

  9. Spoglądają na tą reklamę kątem oka, padło z moich ust pytanie retoryczne: Od kiedy to Wedel reklamuje żarcie dla psów…?
    No i masz, jaki psikus…

  10. Moim zdaniem wedel nie powinien mieć w reklamie psów, ponieważ: w tej reklamie psy jadą szybko autem i ich głowy wystają z samochodu, więc psy mogą dostać zapalenia uszu! I w dodatku, psy nie powinny reklamować czekolady, ponieważ jej nie mogą zjeść, bo im zaszkodzi… Tak więc psy w reklamie wedla= same nieszczęście dla twojego pupila

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>