arogancka swoboda

dach jest granicą.

maximum,
do którego potrafią urosnąć pewne obiekty.

najwyższym punktem.

niektórym przypadkom udaje się wznieść o komin, lub antenę…
ale to już szczyt.

chyba dlatego spodobał mi się ten ptaszek.

jakże arogancko
poruszać się po rejonie, który dla kogoś jest szczytem.
i robić to z nonszalancką swobodą!

kompozytor Amadeusz Mozart ze swobodą pisał opery,
które dla kompozytora Antoniego Salieriego
były szczytem marzeń.

to doprowadzało go do furii.

furia Antoniego.

interaktywna reklama

to adres strony reklamującej produkty mięsne:

http://www.pak.torun.pl/contact.php

najbardziej urokliwa jest ta kręcąca się paróweczka.



nadesłał Mikołaj Makowski

ale uwaga uwaga!

pogrzebałem w kodzie źródłowym strony
http://www.pak.torun.pl/

i wydedukowałem, że skoro istnieje animowana paróweczka w pliku „anim1.swf”
to równie dobrze może istnieć inna animowana paróweczka… na przykład w pliku „anim2.swf”.

sprawdziłem to.

badanie powiodło się.

mam zaszczyt wyjawić państu
sekret firmy PAK TORUŃ.

oto kiełbasa, która została ukryta przed światem!

nigdzie jej nie znajdziecie.
tylko u mnie!

plakaty

lubię kiedy ktoś nieadekwatny reklamuje usługi.

na budynku Ministerstwa Obrony Narodowej
widnieje taki plakat:

w męskiej toalecie kawiarni Szpilka
taki:

ANI gładkolicych młodzieńców nie spotkasz w wojsku
(bo długo by tam nie pożyli)
ANI osiemnastoletnich wypacykowanych chłopców nie nakryjesz na łysieniu
(prędzej na wzajemnym baraszkowaniu)

velvet

Ruszyła nowa kampania reklamowa chusteczek Velvet:

Uradowany, pomyślałem, że odkryłem przypadkowe drugie dno.

dmuchnąć
dmuchać

1. «wypchnąć powietrze z płuc przez zaokrąglone
usta»

2. «wywołać podmuch, zawiać»

3. dmuchać pot.
«grać na instrumencie dętym»

4. pot.
«uciec»

5. pot.
«ukraść»

6. wulg.
«o mężczyźnie: odbyć stosunek z kobietą»

chodzi o punkt 6.

szczęścliwy,
już miałem pisać:
„starsi koledzy powtarzali, że dziewczyna po sexie zawsze się zakochuje,
zwłaszcza gdy jest dziewicą”.

uradowany,
że w niewinności znalazłem rubaszne podłoże,

wszedłem na stronę:

http://akademiadmuchania.pl/

a tu jednak…..
okazało się, że cała kampania reklamowa Velvet
została sexualnie wystylizowana.

za dużo. za niesmacznie.

facet brzmi jak syntezator mowy IVONA,
używa wymownych dwuznaczności
(dwuznaczność jest wymowna, gdy jasno podkreślasz o które znaczenie Ci chodzi),
Julita lat 21 onanizuje się swoim głosem,
a filmiki zrobione byle jak.

łączenie sexu i chusteczek kojarzy mi się jakoś dziwnie.
chyba tylko tak:
(chodzi o fragment 0:40 – 0:50):

poszukiwany

Fundacja „Dzieci Niczyje” poszukuje magazyniera.

Wyobraziłem sobie biedne dzieci,
trzymane w różnych magazynach.

magazyn z blondynami,
magazyn z brunetami,
magazyn rudych…

oraz Pan magazynier upychający je
krzycząc „przesuń się! jest jeszcze miejsce!”.

źródło:
http://ogloszenia.ngo.pl/x/441653
(27 mar 2009)
nadesłał Mikołaj Makowski

w robocie

- Karolina co teraz robisz?
- Piszę raport dla szefa
- A co idziesz już do domu?
- Marek wraca z urlopu, więc wreszcie zobaczę Małego
- To Marek ma małego?
- Zboczeńcu, z dzieckiem pojechał…

nadesłane przez: Mikołaj Makowski

mikro sugestie

raz,
na imprezie,
pewien chłopak,
zaciągając się dymem,
powiedział: „zielone jest dla ludzi”.

ja powiedziałem, że muszę to przemyśleć.

szedłem dzisiaj ulicą i przypomniały mi się jego słowa:
„zielone jest dla ludzi”

a czerwone dla samochodów.

pamiętaj człowieku, kiedy korzystasz z zielonego,
to samochód nie powinien być wprowadzony w ruch.

kara? nie.

jeżeli będziesz faulującym piłkarzem, to sędzia podyktuje rzut karny.

jeżeli będziesz leniwym uczniem to, dostaniesz wypracowanie karne.

jeżeli będziesz nieprzepisowym kierowcą, to dostaniesz punkty karne.

a jeżeli będziesz niegrzeczną dziewczynką to za karę możesz dostać alfonsa.


znalezione w Teatrze Narodowym w Warszawie

plakat A4

już dawno spotkałem się z określeniem „miętolić”.

każdy słyszał o „miętoleniu”.
niektórzy to robili.

nigdy nie wpadłem na to, że „miętolenie”
może się przydać przy reklamie produktu miętowego.

A tutaj przykład innej reklamy z serii:

impresje

dziwią mnie kulawe relacje.

ale przecież trudno zbudować więź z kimś,
dla kogo prawdziwym problemem jest
„do jakiego pójść klubu?”
lub
„gdzie siedzi reszta?”.

przepływ mmsowy

Wiadomość1:
„Masakra!”
załącznik:

Odpowiedź:
„Masakra? Masowa kra? Coś tu nie kra. To raczej lawin śniegi.”

Wiadomość2:
„A dzisiaj pierwszy dzień wiosny”
załącznik:

Sylwia Jankowska przewidywała,
że w tym roku Zima zaskoczy drogowców Wiosną.
Okazało sie odwrotnie.

Cafe Szpilka

gość do kelnerki

gość: cześć! czy pracuje dzisiaj Iwona?
kenlenrka: nie.
gość: szkoda.

kelnerka sprawdza grafik

kelnerka: ale pracuje jutro wieczorem.
gość: wieczorem…

milczenie

gość: no tak… nocna zmiana?
kelnerka: tak.
gość: rzeczywiście… ona kojarzy się z taką dziewczyną na noc.

potyczki słowne

Tymon wyzwał mnie na pojedynek.
Skomentował jedną z moich notek:

Tymon
Kolumbem mi to zapachniało. Takie odkrycie Ameryki, powiew świeżości nowych idei.. :)
Martwi mnie ten patetyzm w Twoim głosie. Czyżbyś usnął z Kordianem na opcji auto-repeat?:>

Ja, jako osoba dająca łatwo się sprowokować
poczułem, że muszę szybko odpowiedzieć.
Wiem, że Tymon jest skubańcem bezlitosnym
i wbija szpilki w niespodziewane miejsca.
Dlatego zagrałem w Jego stylu:

Mroczne Kalesony
nic dziwnego Panie, że Ci to patetyzmem pachnie.
Ktoś kto ma opis na facebooku
„Tymon is dead because of being extremly exhausted.”
ma prawo postrzegać świat w wynaturzonej formie.

Tymon nie jest w ciemię bity,
toteż postanowił zmienić tor rozmowy
na bardziej abstrakcyjny:

Tymon:
zbiłeś mnie z pantałyku.
a jak już przy nim jesteśmy to ja sprytnie i niepostrzeżenie zmienię temat.
Adasiu! Narysuj mi pantałyk.


Tymon zagrał na ambicji znowu.
Musiałem działać szybko nie zwracając uwagi na atrakcyjność kreski!

Mroczne Kalesony:

Tymon nie jest prostym rozmówcą,
więc i to skwitował.

Tymon:
Twardo stąpający po ziemi ekonomista rzekłby, że narysowałeś
PANAtałyka, a nie pantałyk. Ale masz dzis szczescie! Rysowaleś dla
rześkiego, pełnego harta ducha młodzieńca otwartego na kreatywn
pomysły! Serwus! Hejże, hola!

dodał jednak na koniec


Tymon:

A tak serio serio to bardzo ladnie.

zrobił to po to by uznać naszą potyczkę za skończoną.

;-)

zagadka

na jednym z portali plotkarskich możemy pobawić się w zgadywankę:

Czyj to może być brzuszek?
Zgadniesz bez klikania w „WIĘCEJ”?

Spójrzmy na słowa kluczowe:
Bartek i Tamara.

No czyj to może być brzuszek?

Proszę proszę!
Aż 523 komentarzy.

Bystrzachy!

Ja też zrobię zagadkę.

Który element nie pasuje do reszty?


źródło garnek.pl

Notatka

Ola wysłała mi zdjęcie sedesu
podpiętego pod prąd.

zrobiła zdjęcie iPhone’m
i nazwała iToilet.

ja sądzę, że to co innego.

z filmów kryminalnych wiem,
że jeżeli łączy się sprzęty łazienkowe ze sprzętami elektrycznymi
(na przykład napełnioną wannę z suszarką do włosów)
to dochodzi do zabójczego spięcia.

rzekłbym raczej, że
to co widzimy na zdjęciu
to wielofunkcyjne krzesło elektryczne.

na stronie czytamy o procesie egzekucji krzesłem elektrycznym:
więzień ma założoną pieluchę na kał i mocz
bo wysokie napięcie może poluzować mięśnie.

a z innych ciekawostek:

Za co dziś karze się śmiercią?

   Za zabójstwo, ale nie tylko. Chiński kodeks karny przewiduje karę śmierci za 68 przestępstw, np. hazard, rozpowszechnianie pornografii, spekulację, niepłacenie podatku VAT, kradzież krowy i zabicie tygrysa. Nigeryjski – za stosunki pozamałżeńskie. W Arabii Saudyjskiej śmierć grozi za przemyt narkotyków (także dzieciom poniżej 10. roku życia) i sabotaż.

W jakim kraju by Was zabili?