Sprytnie i politycznie.

Wygasła tradycja budowania filarów kamiennych.
Takich z prawdziwego zdarzenia! Potężnych! Mocnych! Ideologicznych!
Prawdziwy filar jest dla budowli tym samym czym Atlas dla nieba!

Nie ma już ludzi, którzy potrafili je godnie wznosić.

Wielka szkoda… zwłaszcza, że wszyscy wiemy jak ważne jest podtrzymywanie tradycji.

Rząd jednak nie opuszcza rąk.
W mediach podtrzymuje, że udało się znaleźć sposób na przezwyciężenie tego problemu.

Aby podtrzymać gatunek kamiennych filarów niezbędna jest mądra analiza genetyczna-
dobranie odpowiedniego ojca do matki.

Rząd przeanalizował już wielu spośród kandydatów i wytypował pierwszą parę, która da istnienie nowym, małym kamiennym filarom.

filary.jpg

„Najtrudniejsze było nakłonienie do tak zwanego zbliżenia.. Używaliśmy wielu silnych argumentów- ‚przedłużenie gatunku’, ‚popularnośc medialna’, ‚miejsce w sejmie’… Poskutkowały ‚becikowe’”

Życzymy sukcesu prokreacyjnego.

20 myśli nt. „Sprytnie i politycznie.

  1. wiesz, bycie artystą jednak wyróżnia, bo ten tekst jest czymś, co możnaby interpretować latami. no, rzeczywiście nieźle tańczysz. ja wymiatam michaelem jacksonem..;> pzdr..!!

  2. Siemka Adam! Weszłam na twojego bloga bo podałeś go w Vivamacie xD Jest troche mało kolorowy, no ale nie dziwie ci sie bo jesteś chłopakie jak chcesz to zajrzyj na mój i skomentuj będe wdzięczna :D http://piret16.mylog.pl Aha i jeszcze jedno :p Czy moge isc do studia nagraniowego i spróbowac swoich sił? Ponieważ bardzo ładnie spiewam z koleżanką i gram na gitarze… jak myślisz? Pozdro pa :*:*:*:*

  3. Noo trzeba przyznać że faajnie tańczysz;D No blog fajny fajny widze ze sumiennie go prowadzisz i dobrze;];D Pewnie dysponujesz mala iloscia czasu ale jak go znajdziesz to prosze Cie zebys odezwal sie na gg:5407465. Buzia:**

  4. Ja cos chyba nie na czasie z telewizja jestem bo pojecia nie mam o Vivamacie (?!) ani o tanczeniu…

    …anyway, trafilam tu przypadkiem szukajac innych kalesonow ;), i nawet myslalam przez chwile ze znalazlam tamte, bo poziom abstrakcji i absurdu podobny, a tu sie okazuje ze nie.

    Blog zaintrygowal, pozwolilam sobie dodac do obserwowanych.

  5. ciekawa jestem jak reagujesz na komenty „gorących 16stek” ,które podają swoje numery gadu i prosza o odezwanie albo porade w sprawie zdolnosci aktorskich:D heh..nie meczy Cie gdy wiekszosc ludzi chce sie „zaznajomic”tylko dlatego ze jestes rozpoznawalny?to w sumie tyle..:)powodzenia i fajnie piszesz:) (dla mnie fajnie oznacza że musze przynajmniej 3 razy przeczytac zeby zrozumiec i wyciagnac wnioski):)))

  6. Ciekawy blog :D w zeszłym roku bylam na „Romeo i Julii ” 1000 razy lepiej jest Tobie w krotkich wlosach :p :) ale to tak na marginesie ;)) sluchajac o Twoich zainteresowaniach i o tym co robisz wydaje sie byc bardzo ciekawa osoba :) poZdro ;))

  7. Hmmm… Widze po przeczytaniukilku Twoich notek że wiem jaki jesteś, może nie dokońca ale na pewno więcej o Tobie wiem. Rok temu byłam na „Romeo i Julii” i było super! Za niedługo znowu jadę chyba na Metro” myśle że też bedzie bardzo fajnie. Podoba mi się też to że jako dość rozpoznawalny artysta prowadzisz bloga – jako coś osobistego a jednak publicznego, to fajne. Może wpadniesz zobaczyć jak wyglądają blogi „zwykłych śmiertelników”? :P heh Nie no chodzi mi o to że nasze blogi nie mają takich możliwości jak Twój.

  8. ciekawe notki warte przemyslenia…ogolnie patrzac na poczucie humoru uwarzam ze fajnie by było gdyby podobny charakter mial ktoryś z moich kumpli…myśle ze byłoby wesolo :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>