Pomoc

Witam, mam prośbę, którą zaSOSować chciałem w imieniu mojej wirtualnej koleżanki. Jak wiadomo my wirtualni ludzie pomagamy sobie nawzajem i dlatego proszę Was wszystkich abyście weszli na pewną stronę i zagłosowali na Kalifornię. Jest sympatyczną szermierką, obiecała odpalić każdemu dychę za jeden głos :P
KLIKNIJ TUTAJ

4222.jpg

słowa spod pióra mistrza

from: Jacek Cygan
for: Queens

TY WIESZ ŻE WSZYSTKO WIESZ
ZAWSZE JESTEŚ NAJ
A JA JESTEM TA ZŁA Z KTÓRĄ LUBISZ SPAĆ
JA OD A DO ZET NORMALNIE JESTEM B
A TY JESTEŚ XXL
JA OD A DO ZET NORMALNIE KOCHAM CIĘ
TY KOCHASZ MNIE MIEĆ
NIE PODOBA CI SIĘ ŻE TO TU TO TAM TATUAŻ MAM
I POUCZASZ CIĄGLE MNIE ŻE NOCNY BAR JEST NIE DLA DAM
DYSKOTEKA MÓWISZ DNO A TAŃCZYĆ TAM TO OBCIACH JEST
WOLISZ UBRAĆ SIĘ JAK LORD I GAPIĆ SIĘ W SWÓJ DZIPIES
MÓWISZ ŻE TO CHORE JEST Z KUMPLAMI ŚMIAĆ SIĘ CAŁĄ NOC
WIĘC JUŻ NIE DZWOŃ NIE PŁACZ ŻE USYCHASZ JAK MARCOWY KOT
TY WIESZ ŻE WSZYSTKO WIESZ
ZAWSZE JESTEŚ NAJ
A JA JESTEM TA ZŁA Z KTÓRĄ LUBISZ SPAĆ
TY WIESZ ŻE WSZYSTKO WIESZ
ZAWSZE JESTEŚ NAJ
A JA JESTEM TA ZŁA Z KTÓRĄ LUBISZ SPAĆ

teledysk

Even in his youth

Przesłuchując wydanie specjalne „With the lights out” trafiłem na kawałek, który został niedoceniony i nieodkryty.
Sam również go niedoceniłem, ponieważ dotarłem do niego dopiero wczoraj.
Poczuwam się jednak w obowiązku do promowania go na kolumnie mojego bloga.
Moze tym samym odkupię moją „winę” nie zrobienia tego wcześniej.

Nirvana – Even in his youth

Pamiętamy, że ściągniętą MPtrójkę należy skasować do 24 godzin po zachowaniu na dysku.

P.S. Smells like teen spirit miał początkowo wypaść z albumu Nevermind. Jakimś cudem jednak się ostał i zarobił dużo pieniędzy. Ciekawe jak losy potoczyłyby się w przypadku Youth’a?

.::::spowjeeeeeDź ::::.

Jam jesT Jacek SopljcA!… Jam jesTh oQruTnjk i uaydaK
Jam Jesth tshłOwJEK BEes człoFfjetshEństwaaa, zbrodnjash Fff naygorsHym teGo
słowa znaCZeeeenjOOO. To ja, ten nendznyyYy drań, leshem thu pShed Fami i
prooobuyem zebrać mmmmyshljy, próbujem Dokońtshyć to,,, Co zatsHOnuem…
PshEd laty moyE jmIem oKryThe ZostAało haAńbon. Do dZiś mał qtho
MoshE powjedzjeć o mnJe cokolfiEK dOBrego. ALe dZjś nAdeshła
hfFwjla prawdyyY! DzIś nA łoshu śMjerci pRaGnę wySpowjadać sjem
wam z całego mOYego sHycJa, z naymnjEySheegO gsheffOo i
wystenpkooo…;;

zostałem trafnie pouczony, że nie da się tego czytać, dlatego specjalnie dla ogh nagrałem wersję dla niewidomych:
play.gif

Czas Drapaczy

Przedstawiam Wszystkim mój najnowszy teledysk nakręcony w moim bloku.

Krótka historia.
Słuchając piosenki oryginalnej w wykonaniu Roberta Janowskiego moja uwage przykuly slowa Jacka Cygana, które wyjatkowo mi nie pasowaly. Uznałem, że sam napiszę nowe… Pozostała tylko kwestia wykonania pieśni… nie śmiałem dzwonić do Roberta Janowskiego, wiec ballade nagrałem sam.

A oryginal wykonywal ten pan:
gringoire_03.gifSkomentuj

Przepowiednia

Juz teraz wiem, ze Tsotsi wygra!
Przed chwilą poszedłem do lodówki aby napić sie maślanki.
Otworzyłem ją i oczom mym ukazał się znak prosto z niebios. Napis „Tsot”, czyli skrót od Tsotsi.
Po chwili dopiero zorientowałem się, że to opakowanie chleba tostowego leżace do góry nogami.
Wiem jednak, że był to komunikat od absolutu!

Oskary 2006

Dzisiaj w nocy z niedzieli na poniedziałek o godzinie 2.00 na Dwójce odbędzie się transmisja z imprezy na której zostaną wręczone tegoroczne Oskary.
Nie musze mówić że najbardziej interesującą kategorią jest „Najlepszy zagraniczny film”. Konkurować będą ze sobą takie oto dzieła:

Bestia nel cuore, La (2005) – Cristina Comencini (Italy)
Joyeux Noël (2005) – Christian Carion (France)
Paradise Now (2005) – Hany Abu-Assad (Palestine)
Sophie Scholl – Die letzten Tage (2005) – Marc Rothemund (Germany)
Tsotsi (2005) – Gavin Hood (South Africa)

My trzymymy kciuki za Gavina Hooda i jego film Tsotsi, który pokonał wszystko i wszystkich na festiwalu w Edynburgu (pół roku temu).

tsotsi_l200601180921.jpg

http://www.tsotsimovie.com/

P.S. Wszystkim zapewne wiadomo, że Gavin w 2001 reżyserował polski film na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza.

Notatka

Nie jestem osobą która lubi się chwalić, jednak dzisiaj pozwolę sobie na parę słówek.

Znam osobiście niesamowitą wokalistkę! Annę Sochacką!
Oto zdjęcie dokumentujące:
noc.jpg
/Ania po prawej/

A teraz posłuchajcie jak świewa (śpiewa a nie rapuje): Piosenka

Gdybym tylko wiedział jak edytować pliki dźwiękowe od razu wyciąłbym głos rapującej Wdowy i zostawił tylko Annę.

Pamiętajcie że prawo nakazuje skasować piosenki mp3 do 24 godzin po ich ściągnięciu.

Dysproporcja

zastanawia mnie dlaczego takie filmy jak „opowieść kowbojów z góry mountain” dostają 6 gwiazdek,
podczas gdy koreansko-japonska produkcja opowiedziana zdecydowanie silniej niz perypetie meskiej milosci osiaga zaledwie 4.

Nakazuję udać się do kina na film pt. ŁUK.

z3162777A.jpg